Tazim-e-Nabiﷺ



حدیث: عَنْ سَهْلِ بْنِ سَعْدٍ السَّاعِدِيِّ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَهَبَ إِلَى بَنِي عَمْرِو بْنِ عَوْفٍ لِيُصْلِحَ بَيْنَهُمْ فَحَانَتْ الصَّلَاةُ فَجَاءَ الْمُؤَذِّنُ إِلَى أَبِي بَكْرٍ فَقَالَ أَتُصَلِّي لِلنَّاسِ فَأُقِيمَ قَالَ نَعَمْ فَصَلَّى أَبُو بَكْرٍ فَجَاءَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَالنَّاسُ فِي الصَّلَاةِ فَتَخَلَّصَ حَتَّى وَقَفَ فِي الصَّفِّ فَصَفَّقَ النَّاسُ وَكَانَ أَبُو بَكْرٍ لَا يَلْتَفِتُ فِي صَلَاتِهِ فَلَمَّا أَكْثَرَ النَّاسُ التَّصْفِيقَ الْتَفَتَ فَرَأَى رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَأَشَارَ إِلَيْهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ امْكُثْ مَكَانَكَ فَرَفَعَ أَبُو بَكْرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ يَدَيْهِ فَحَمِدَ اللَّهَ عَلَى مَا أَمَرَهُ بِهِ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ ذَلِكَ ثُمَّ اسْتَأْخَرَ أَبُو بَكْرٍ حَتَّى اسْتَوَى فِي الصَّفِّ وَتَقَدَّمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَصَلَّى فَلَمَّا انْصَرَفَ قَالَ يَا أَبَا بَكْرٍ مَا مَنَعَكَ أَنْ تَثْبُتَ إِذْ أَمَرْتُكَ فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ مَا كَانَ لِابْنِ أَبِي قُحَافَةَ أَنْ يُصَلِّيَ بَيْنَ يَدَيْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا لِي رَأَيْتُكُمْ أَكْثَرْتُمْ التَّصْفِيقَ مَنْ رَابَهُ شَيْءٌ فِي صَلَاتِهِ فَلْيُسَبِّحْ فَإِنَّهُ إِذَا سَبَّحَ الْتُفِتَ إِلَيْهِ وَإِنَّمَا التَّصْفِيقُ لِلنِّسَاءِ.

Tarjama:Hazrat Sahal bin Saad Saadi radhi allahu anhu bayan karte hain ke Huzoor Nabi Kareem ﷺ Qabeela Amr bin Auf me sulah karane ke liye tashreef legaye. Namaz ka waqt ho gaya to muazzin ne Hazrat Abu Bakr radhi allahu anhu se aakar kaha ki kya aap namaz padhaenge, main takbeer kahu? Hazrta Abu Bakr rahi allahu anhu ne farmaya ki: Haan, Phir Hazrat Abu Bakr Siddique radhi allahu anhu ne namaz shuru kardi. Itne me Rasoolallah ﷺ tashreef le aae aur log namaz me the. Aap ﷺ safon se guzar kar pahli saf me pahuche. Logo ne ek haath ko dusre par maara (take Abu Bakr radhi allahu anhu ko Huzur Nabi Kareem ﷺ ka aana maloom ho jaae) lekin Hazrat Abu Bakr radhi allahu anhu namaz me kisi taraf tawajjoh nhi dete the. Jab logo ne ziyadah hath par haath maarna shuru kiya to Abu bakar radhi allahu anhu mutawjjeh hue aur Rasoolallah ﷺ ko dekha. Aap ﷺ ne ishare se unhe apni jagah rehne ke liye kaha (ke namaz padhae jaao). Lekin unhone apna haath uthakar Allah ka shukr kiya ke Rasoolallah ﷺ ne unko imamat ka ezaaz bakhsha. Phir bhi woh peechhe hat gaye aur saf me shaamil ho gae. Isliye Nabi Kareem ﷺ ne aage badhkar namaz padhayi. Namaz se farigh hokar Aap ﷺ ne farmaya ke Abu Bakr! Jab maine hukm de diya tha phir kis cheez ne tumhe apni jagah ruke rehne se roka. Hazrat Abu Bakr radhi allahu anhu bole ki: Abu Qahafa ke bete (yani Abu Bakr) ki ye himmat nahi ke woh Rasoolallah ﷺ ke samne namaz padha saken. Phir Rasoolallah ﷺ ne logo se farmaya ki: Ajeeb baat hai, maine dekha ke tum log ba-kasrat haath par haath maar rahe the. (yaad rakho) Agar namaz me koi baat pesh aae to Subhanallah kehna chahiye jab ye kahega to uski taraf tawajjoh ki jaaegi aur ye haath par haath maarna aurton ke liye hai. [Bukhari, Kitabul Azan, Hadees: 643]

حدیث: عَنْ أَنَسُ بْنُ مَالِكٍ الْأَنْصَارِيُّ وَكَانَ تَبِعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَخَدَمَهُ وَصَحِبَهُ أَنَّ أَبَا بَكْرٍ كَانَ يُصَلِّي لَهُمْ فِي وَجَعِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الَّذِي تُوُفِّيَ فِيهِ حَتَّى إِذَا كَانَ يَوْمُ الِاثْنَيْنِ وَهُمْ صُفُوفٌ فِي الصَّلَاةِ فَكَشَفَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ سِتْرَ الْحُجْرَةِ يَنْظُرُ إِلَيْنَا وَهُوَ قَائِمٌ كَأَنَّ وَجْهَهُ وَرَقَةُ مُصْحَفٍ ثُمَّ تَبَسَّمَ يَضْحَكُ فَهَمَمْنَا أَنْ نَفْتَتِنَ مِنْ الْفَرَحِ بِرُؤْيَةِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَنَكَصَ أَبُو بَكْرٍ عَلَى عَقِبَيْهِ لِيَصِلَ الصَّفَّ وَظَنَّ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَارِجٌ إِلَى الصَّلَاةِ فَأَشَارَ إِلَيْنَا النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ أَتِمُّوا صَلَاتَكُمْ وَأَرْخَى السِّتْرَ فَتُوُفِّيَ مِنْ يَوْمِهِ.

Tarjama: Hazrat Anas bin Malik Ansari radhi allahu anhu jo ke huzur Nabi Kareem ﷺ ke sahabi aur khadime khaas the farmate hain ke Huzur Nabi Kareem ﷺ ke marzul wisaal me Hazrat Abu Bakr Siddique radhi allahu anhu namaz padhate the. Chunanche peer ke din jab log saf bandhe hue namaz ada kar rahe the to Nabi Kareem ﷺ ne hujre ka parda uthaya aur khade hokar hamari taraf dekhne lage. Aap ﷺ ka chehra mubarak Quran ke waraq ki tarah maloom hota tha. Aap ﷺ muskura kar hasne lage. Hame itni khushi hui ke khatra ho gaya ke kahi ham sab aap ﷺ ko dekhne ki khushi me namaz na tor den. Hazrat Abu Bakr radhi allahu anhu ulte paaon peechhe hat kar saf ke saath milna chaahte the. Unhone samjha ke Nabi Kareem ﷺ namaz ke liye tashreef laa rahe hain. Lekin aap ﷺ ne hame ishara kiya ke namaz puri karlo. Phir aap ﷺ ne parda gira diya. Aur usi din Nabi Kareem ﷺ wisaal farma gaye. [Bukhari, Kitabul Azan, Hadees: 639]

حدیث: عَنْ الْمِسْوَرِ بْنِ مَخْرَمَةَ(حدیث طویل)فَقَامَ عُرْوَةُ بْنُ مَسْعُودٍ فَقَالَ أَيْ قَوْمِ أَلَسْتُمْ بِالْوَالِدِ قَالُوا بَلَى قَالَ أَوَلَسْتُ بِالْوَلَدِ قَالُوا بَلَى قَالَ فَهَلْ تَتَّهِمُونِي قَالُوا لَا قَالَ أَلَسْتُمْ تَعْلَمُونَ أَنِّي اسْتَنْفَرْتُ أَهْلَ عُكَاظَ فَلَمَّا بَلَّحُوا عَلَيَّ جِئْتُكُمْ بِأَهْلِي وَوَلَدِي وَمَنْ أَطَاعَنِي قَالُوا بَلَى قَالَ فَإِنَّ هَذَا قَدْ عَرَضَ لَكُمْ خُطَّةَ رُشْدٍ اقْبَلُوهَا وَدَعُونِي آتِيهِ قَالُوا ائْتِهِ فَأَتَاهُ فَجَعَلَ يُكَلِّمُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوًا مِنْ قَوْلِهِ لِبُدَيْلٍ فَقَالَ عُرْوَةُ عِنْدَ ذَلِكَ أَيْ مُحَمَّدُ أَرَأَيْتَ إِنْ اسْتَأْصَلْتَ أَمْرَ قَوْمِكَ هَلْ سَمِعْتَ بِأَحَدٍ مِنْ الْعَرَبِ اجْتَاحَ أَهْلَهُ قَبْلَكَ وَإِنْ تَكُنِ الْأُخْرَى فَإِنِّي وَاللَّهِ لَأَرَى وُجُوهًا وَإِنِّي لَأَرَى أَوْشَابًا مِنْ النَّاسِ خَلِيقًا أَنْ يَفِرُّوا وَيَدَعُوكَ فَقَالَ لَهُ أَبُو بَكْرٍ الصِّدِّيقُ امْصُصْ بِبَظْرِ اللَّاتِ أَنَحْنُ نَفِرُّ عَنْهُ وَنَدَعُهُ فَقَالَ مَنْ ذَا قَالُوا أَبُو بَكْرٍ قَالَ أَمَا وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَوْلَا يَدٌ كَانَتْ لَكَ عِنْدِي لَمْ أَجْزِكَ بِهَا لَأَجَبْتُكَ قَالَ وَجَعَلَ يُكَلِّمُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَكُلَّمَا تَكَلَّمَ أَخَذَ بِلِحْيَتِهِ وَالْمُغِيرَةُ بْنُ شُعْبَةَ قَائِمٌ عَلَى رَأْسِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَمَعَهُ السَّيْفُ وَعَلَيْهِ الْمِغْفَرُ فَكُلَّمَا أَهْوَى عُرْوَةُ بِيَدِهِ إِلَى لِحْيَةِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ضَرَبَ يَدَهُ بِنَعْلِ السَّيْفِ وَقَالَ لَهُ أَخِّرْ يَدَكَ عَنْ لِحْيَةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَرَفَعَ عُرْوَةُ رَأْسَهُ فَقَالَ مَنْ هَذَا قَالُوا الْمُغِيرَةُ بْنُ شُعْبَةَ فَقَالَ أَيْ غُدَرُ أَلَسْتُ أَسْعَى فِي غَدْرَتِكَ وَكَانَ الْمُغِيرَةُ صَحِبَ قَوْمًا فِي الْجَاهِلِيَّةِ فَقَتَلَهُمْ وَأَخَذَ أَمْوَالَهُمْ ثُمَّ جَاءَ فَأَسْلَمَ فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَمَّا الْإِسْلَامَ فَأَقْبَلُ وَأَمَّا الْمَالَ فَلَسْتُ مِنْهُ فِي شَيْءٍ ثُمَّ إِنَّ عُرْوَةَ جَعَلَ يَرْمُقُ أَصْحَابَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِعَيْنَيْهِ قَالَ فَوَاللَّهِ مَا تَنَخَّمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نُخَامَةً إِلَّا وَقَعَتْ فِي كَفِّ رَجُلٍ مِنْهُمْ فَدَلَكَ بِهَا وَجْهَهُ وَجِلْدَهُ وَإِذَا أَمَرَهُمْ ابْتَدَرُوا أَمْرَهُ وَإِذَا تَوَضَّأَ كَادُوا يَقْتَتِلُونَ عَلَى وَضُوئِهِ وَإِذَا تَكَلَّمَ خَفَضُوا أَصْوَاتَهُمْ عِنْدَهُ وَمَا يُحِدُّونَ إِلَيْهِ النَّظَرَ تَعْظِيمًا لَهُ فَرَجَعَ عُرْوَةُ إِلَى أَصْحَابِهِ فَقَالَ أَيْ قَوْمِ وَاللَّهِ لَقَدْ وَفَدْتُ عَلَى الْمُلُوكِ وَوَفَدْتُ عَلَى قَيْصَرَ وَكِسْرَى وَالنَّجَاشِيِّ وَاللَّهِ إِنْ رَأَيْتُ مَلِكًا قَطُّ يُعَظِّمُهُ أَصْحَابُهُ مَا يُعَظِّمُ أَصْحَابُ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُحَمَّدًا وَاللَّهِ إِنْ تَنَخَّمَ نُخَامَةً إِلَّا وَقَعَتْ فِي كَفِّ رَجُلٍ مِنْهُمْ فَدَلَكَ بِهَا وَجْهَهُ وَجِلْدَهُ وَإِذَا أَمَرَهُمْ ابْتَدَرُوا أَمْرَهُ وَإِذَا تَوَضَّأَ كَادُوا يَقْتَتِلُونَ عَلَى وَضُوئِهِ وَإِذَا تَكَلَّمَ خَفَضُوا أَصْوَاتَهُمْ عِنْدَهُ وَمَا يُحِدُّونَ إِلَيْهِ النَّظَرَ تَعْظِيمًا لَهُ وَإِنَّهُ قَدْ عَرَضَ عَلَيْكُمْ خُطَّةَ رُشْدٍ فَاقْبَلُوهَا.

Tarajama: ( Hazrat Miswar bin Makhrama se Hudaibiya ke din se mutalliq ek lambi hadees marwi hai uska kuchh hissa ye hai ke) Urwa bin Masood radhi allahu anhu (jo us waqt tak Islam nahi laae the) khade hue aur kaha aye qaum ke logo! Kya tum mujh par baap ki tarah shafqat nahi rakhte. Sab ne kahe kyu nahi, zarur rakhte hain. Urwa ne phir kaha kya main bete ki tarah tumhara khairkhwaah nahi hun? Unhone kaha kyu nahi. Urwa ne phir kaha kya tum log mujh par kisi qism ki tohmat laga sakte ho. Unhone kaha ke nahi. Unhone puchha kya tumhe maloom nahi hai ke maine Ukaaz walon ko tumhari madad ke liye kaha tha aur jab unhone inkaar kiya to maine apne gharane, aulad aur un tamaam logo ko tumhare paas laakar khada kar diya tha jin hone mera kehna mana tha. Quraish ke logo ne kaha kyu nahi (aapki baaten durust hain). Uske baad unhone kaha dekho ab is shakhs (Huzurﷺ) ne tumhre samne ek achhi tajweez rakhi hai. Use tum qubool karlo aur mujhe unke paas guftagu karne ke liye jaane do. Sb ne kaha aap zarur jaaiye. Chunanche Urwa bin Masood Aap ﷺ ki khidmat me hazir hue aur Aap ﷺ se guftagu shuru ki. Aap ﷺ ne unse bhi wahi baaten kahin jo aap ﷺ budail se keh chuke the. Urwa ne us waqt kaha: Aye Muhammad (ﷺ!) bataaiye agar aap ﷺ ne apni qaum ko tabaah kar diya to kya apne se pehle kisi bhi arab ke mutalliq suna hai ke usne apne khandan ka naam o nishaan mita diya ho. Lekin agar dusri baat hui yani hum aap ﷺ par ghalib hue to Allah ki qasam main aapke saath aise chehro ko dekh raha hun jo us waqt bhaag jaaenge aur aap ko tanha chhor denge. Is par Abu Bakr radhi allahu anhu bole “tu apne but laat ki sharamgaah ko choos”, kya ham Rasoolallah ﷺ ke paas se bhaag jaaenge aur aap ﷺ ko tanha chhor denge. Urwa ne puchha ye kaun sahib hain? Logo ne bataya ke Abu Bakr radhi allahu anhu hain. Urwa ne kaha us zaat ki qasam jiske haath me meri jaan hai agar tumhara mujh par ek ehsaan na hota jiska ab tak main badla nahi de saka hun to tumhe zaroor jawab deta. Rawi ne Bayan kiya ke woh Nabi Kareem ﷺ se phir guftagu karne lage aur guftagu karte hue aap ﷺ ki daadhi Mubarak pakar liya karte the. Mugheera bin Sho’ba radhi allahu anhu Nabi Kareem ﷺ ke paas khade the, talwaar latkaae hue aur sar par khod pehne. Urwa jab bhi Nabi Kareem ﷺ ki daadhi Mubarak ki taraf apna haath le jaate to Mugheera radhi allahu anhu talwaar ki niyam ko uske haath par maarte aur unse kehte ke Rasoolallah ﷺ ki daadhi se apna haath alag rakh. Urwa ne sar uthaya aur puchha ye kaun sahab hain? Logo ne bataya ke Mugheera bin Shoba. Urwa ne unhe mukhatib karke kaha ae daghabaaz! Kya maine teri daghabaazi ki saza se tujhko nahi bachaya? Asal me Mugheera radhi allahu anhu Islam laane se pehle jahiliyat mein ek qaum ke saath rahe the phir un sab ko qatal karke unka maal leliya tha. Uske baad Madina aae aur Islam le aaye. Aur Rasoolullah ﷺ ki khidmat me unka maal bhi rakh diya ke jo chahiye uske mutalliq hukm farmaaen (lekin aap ﷺ ne farmaya tha ke tera islam to main qabool karta hun, raha ye maal to mera isse koi wasta nahi kyunki wo daghabazi se haath aaya hai jise main le nahi sakta). Phir Urwa ghoor ghoor kar Rasoolallah ﷺ ke sahaba-e-kiram ki naqal o harkat dekhte rahe. Phir raawi ne bayan kiya ke qasam Allah ki agar kabhi Rasoolallah ﷺ ne balgham bhi thooka to aap ﷺ ke ashaab ne apne haathon par use le liya aur use apne chehre aur badan par mal liya. Kisi kaam ka agar aap ﷺ ne hukm diya to usko anjaam dene me ek doosre par log sabqat lejaane ki koshish karte. Aap ﷺ wazu karne lage to aisa maloom hua ke aap ﷺ ke wazu ke paani par ladaai ho jaaegi yani har shakhs us paani ko lene ki koshish karta tha. Jab aap ﷺ guftagu karte to sab par khamoshi chha jaati. Aap ﷺ ki tazeem ka ye haal tha ke aap ﷺ ke saathi nazar bhar kar aap ﷺ ko dekh bhi nahi sakte the. Khair Urwa jab apne saathiyon se jaakar mile to unse kaha Aye logo! Qasam Allah ki main bahut se badshahon ke darbaar me bhi wafad lekar gaya hun, Qaisar o Kisra aur najjashi sab ke darbaar me bhi, lekin Allah ki qasam maine nahi dekha ke kisi badshah ke saathi uski is darja tazeem karte hon jitni Muhammad ﷺ ke ashaab aap ﷺ ki tazeem karte hain. Qasam Allah ki agar Muhammad ﷺ ne balgham bhi thook diya to unke ashaab ne use apne haatho me le liya aur use apne chehre aur badan par mal liya. Aap ﷺ ne unhe agar koi hukm diya to har shakhs ne use bajaa laane mein ek doosre par sabqat ki koshish ki. Aap ﷺ ne agar wazu kiya to aisa maloom hota ke aap ﷺ ke wazu par ladaai hojaaegi. Aap ﷺ ne jab guftagu shuru ki to har taraf khamoshi chhaa gayi. Unke dilo me aap ﷺ ki tazeem ka ye haal tha ke aap ﷺ ko nazar bhar kar bhi nahi dekh sakte. Unhone tumhare saamne ek bhali surat rakhi hai. Tumhe chahiye ke use qubool kar lo. [Bukhari, Hadees: 2529]

حدیث: عَنْ ابْنِ شِمَاسَةَ الْمَهْرِيِّ قَالَ حَضَرْنَا عَمْرَو بْنَ الْعَاصِ وَهُوَ فِي سِيَاقَةِ الْمَوْتِ فَبَكَى طَوِيلًا وَحَوَّلَ وَجْهَهُ إِلَى الْجِدَارِ فَجَعَلَ ابْنُهُ يَقُولُ يَا أَبَتَاهُ أَمَا بَشَّرَكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِكَذَا أَمَا بَشَّرَكَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِكَذَا قَالَ فَأَقْبَلَ بِوَجْهِهِ فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ مَا نُعِدُّ شَهَادَةُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَأَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللَّهِ إِنِّي كُنْتُ عَلَى أَطْبَاقٍ ثَلَاثٍ لَقَدْ رَأَيْتُنِي وَمَا أَحَدٌ أَشَدَّ بُغْضًا لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنِّي وَلَا أَحَبَّ إِلَيَّ أَنْ أَكُونَ قَدْ اسْتَمْكَنْتُ مِنْهُ فَقَتَلْتُهُ فَلَوْ مُتُّ عَلَى تِلْكَ الْحَالِ لَكُنْتُ مِنْ أَهْلِ النَّارِ فَلَمَّا جَعَلَ اللَّهُ الْإِسْلَامَ فِي قَلْبِي أَتَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقُلْتُ ابْسُطْ يَمِينَكَ فَلْأُبَايِعْكَ فَبَسَطَ يَمِينَهُ قَالَ فَقَبَضْتُ يَدِي قَالَ مَا لَكَ يَا عَمْرُو قَالَ قُلْتُ أَرَدْتُ أَنْ أَشْتَرِطَ قَالَ تَشْتَرِطُ بِمَاذَا قُلْتُ أَنْ يُغْفَرَ لِي قَالَ أَمَا عَلِمْتَ أَنَّ الْإِسْلَامَ يَهْدِمُ مَا كَانَ قَبْلَهُ وَأَنَّ الْهِجْرَةَ تَهْدِمُ مَا كَانَ قَبْلِهَا وَأَنَّ الْحَجَّ يَهْدِمُ مَا كَانَ قَبْلَهُ وَمَا كَانَ أَحَدٌ أَحَبَّ إِلَيَّ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَا أَجَلَّ فِي عَيْنِي مِنْهُ وَمَا كُنْتُ أُطِيقُ أَنْ أَمْلَأَ عَيْنَيَّ مِنْهُ إِجْلَالًا لَهُ وَلَوْ سُئِلْتُ أَنْ أَصِفَهُ مَا أَطَقْتُ لِأَنِّي لَمْ أَكُنْ أَمْلَأُ عَيْنَيَّ مِنْهُ وَلَوْ مُتُّ عَلَى تِلْكَ الْحَالِ لَرَجَوْتُ أَنْ أَكُونَ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ ثُمَّ وَلِينَا أَشْيَاءَ مَا أَدْرِي مَا حَالِي فِيهَا فَإِذَا أَنَا مُتُّ فَلَا تَصْحَبْنِي نَائِحَةٌ وَلَا نَارٌ فَإِذَا دَفَنْتُمُونِي فَشُنُّوا عَلَيَّ التُّرَابَ شَنًّا ثُمَّ أَقِيمُوا حَوْلَ قَبْرِي قَدْرَ مَا تُنْحَرُ جَزُورٌ وَيُقْسَمُ لَحْمُهَا حَتَّى أَسْتَأْنِسَ بِكُمْ وَأَنْظُرَ مَاذَا أُرَاجِعُ بِهِ رُسُلَ رَبِّي.

Tarjama:Hazrat Ibne Shimasa Mehri se riwayat hai ke ham log sayyedina Amar bin Aas radhi allahu anhu ke paas gaye aur aur woh maut ke qareeb the to bahut der tak rote rahe aur apna muh deewar ki taraf pher liya. Unke bete kehne lage: Abba jaan! Aap kyun rote hain, kya aap ko Rasoolallah ﷺ ne khushkhabri nahi di. Tab unhone apna muh saamne kiya aur kaha ke ham samajhte hain ki sab baaton me afzal is baat ki gawahi dena hai ke koi sachha mabood nahi siwae Allah ke aur Muhammad ﷺ uske Rasool hain. Mere upar teen haal guzre hain. Ek haal ye tha jo maine apne aap ko dekha ke Rasoolallah ﷺ se ziyadah main kisi ko bura nahi jaanta tha aur mujhe aarzoo thi ki kisis tarah main qaabu paaun aur aap ﷺ ko qatal kar dun (maazallah) Agar main is haal me mar jaata to jahannami hota. Dusra haal ye tha ki Allah ne Islam ki mohabbat mere dil me daali aur main Rasoolallah ﷺ ke paas aaya. Maine kaha: Apna dahina haath badhaiye taaki main Aap ﷺ se bai’at karun. Aap ﷺ ne apna haath badhaya maine us waqt apna haath kheechliya. Rasoolullah ﷺ ne farmaya: Kya hua tujhko Aye Amar! Maine kaha shart rakhna chahta hun. Aap ﷺ ne farmaya: Kya shart? Maine kaha: Ye shart ki mere gunaah maaf hon jo ab tak kiye hai. Aap ﷺ ne farmaya: Ae Amar! Kya tu nahi jaanta ki beshak Islam laana khatam kar deta hai pehle ke tamaam gunaahon ko isi tarah hijrat aur haj karna pehle ke tamaam gunaahon ko dhaa deta hai. Phir Rasoolallah ﷺ se ziyadah mujhko kisi ki mohabbat na thi aur na meri nigaah me aap ﷺ se ziyadah kisi ki shaan thi aur main aap ﷺ ki azmat ki wajah se aankh bhar kar aap ﷺ ko nahi dekh sakta tha aur agar koi mujhse aap ﷺ ki surat poochhe to main bayan nahi kar sakta kyuki maine aankh bhar kar aap ﷺ ko nahi dekha tha aur agar main is haal me mar jaata to ummid thi ki jannati hota. Uske baad aur cheezon me ham ko phasna pada. Main nahi jaanta mera kya haal hoga unki wajah se. To jab main mar jaaun mere janaze ke saath koi rone chillane waali na ho aur na aag ho, aur jab mujhe dafan karna to mitti daal dena mujh par achhi tarah aur meri qabar ke gird khade rehna itni dere jitni der me oont kaata aur uska gosht baanta jaata hai taaki mera dil behle tumse aur main tanhaai me ghabra na jaaun aur dekh lun ki parwardigar ke farishton ko main kya jawab deta hun. [Muslim, Kitabul Imaan, Hadees: 121]

حدیث: عَنِ الْمُطَّلِبِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ قَيْسِ بْنِ مَخْرَمَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَدِّهِ قَالَ وُلِدْتُ أَنَا وَرَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- عَامَ الْفِيلِ. وَسَأَلَ عُثْمَانُ بْنُ عَفَّانَ قُبَاثَ بْنَ أَشْيَمَ أَخَا بَنِى يَعْمُرَ بْنِ لَيْثٍ أَأَنْتَ أَكْبَرُ أَمْ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- أَكْبَرُ مِنِّى وَأَنَا أَقْدَمُ مِنْهُ فِى الْمِيلاَدِ وُلِدَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- عَامَ الْفِيلِ وَرَفَعَتْ بِى أُمِّى عَلَى الْمَوْضِعِ قَالَ وَرَأَيْتُ خَذْقَ الْفِيلِ أَخْضَرَ مُحِيلاً.ِ

Tarjama: Hazrat Qais bin Makhrama kahte hain ki: Main aur Rasoolullah Sallallaho alaihe wasallam, dono haathi wale waqiye ke saal paida hue,Woh kahte hain: Usman bin Affan ne Qubaas bin Ashyam se puchha ki: Aap bade hain ya Rasoolullah Sallallaho alaihe wasallam? To unhone kaha: Rasoolullallah Sallallaho alaihe wasallam mujh se bade hain aur paida pahle main hua hun.Huzur Sallallaho alaihe wasallam haathi wale saal paida hue,Meri maa mujhe us jagah par legayi (jahan Abraha ke haathiyo par parindo ne kankarya barsaayi thi.) to main ne dekha ki haathiyo ki leed badly hui hai aur hare rang ki ho gayi hai.[Tirmizi,Hadees No.3619]

حدیث: عَنْ أَبِى رَافِعٍ عَنْ أَبِى هُرَيْرَةَ أَنَّ النَّبِىَّ -صلى الله عليه وسلم- لَقِيَهُ وَهُوَ جُنُبٌ قَالَ فَانْبَجَسْتُ أَىْ فَانْخَنَسْتُ فَاغْتَسَلْتُ ثُمَّ جِئْتُ فَقَالَ « أَيْنَ كُنْتَ أَوْ أَيْنَ ذَهَبْتَ ». قُلْتُ إِنِّى كُنْتُ جُنُبًا. قَالَ « إِنَّ الْمُسْلِمَ لاَ يَنْجُسُ ».

Tarjama:Hazrat Abu Huraira radhi allahu anhu bayan karte hain ki Nabi kareem ﷺ unse mile aur woh junbi (napak)the. Woh kehte hain: To main aankh bacha kar nikal gaya aur jaakar maine gusl kiya phir khidmat me aaya to aap ne puchha: Tum kahan the? Ya kaha chale gae the [raawi ko shak hai]. Maine arz kiya: Main junbi tha. Aap ne farmaya: Musalman kabhi najis nahi hota. [Tirmizi, Hadees: 121]

حدیث: عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ صَلَّيْتُ مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَيْلَةً فَلَمْ يَزَلْ قَائِمًا حَتَّى هَمَمْتُ بِأَمْرِ سَوْءٍ قُلْنَا وَمَا هَمَمْتَ قَالَ هَمَمْتُ أَنْ أَقْعُدَ وَأَذَرَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.

Tarjama: Hazrat Abdullah bin Masood radhi allahu anhu ne farmaya ki maine Rasoolallah ﷺ ke saath ek martaba raat ko namaz padhi. Aap ﷺ ne itna lamba qayam kiya ki mere dil me ek galat khayal paida ho gaya. Hamne puchha ki woh galat khayal kya tha? To aap ne bataya ke maine socha ke baith jaaun aur Nabi Kareem ﷺ ka saath chor dun. [Lekin Huzoor ﷺ ki tazeem ki khaatir maine aisa nahi kiya]. [Bukhari, Hadees 1135]
Share.........




Related Topics



Imaan Imaan ki Nishaaniya Allah ki Mohabbat Allah Ta'ala ke liye mohabbat ki fazilat Allah Ta'ala ke saath achchha guman rakhne ki fazilat Mohabbat-e-Rasool ﷺ Sachche Nabi ke Mo'jaze Nabi ﷺ ke Tabarrukaat Ahle Bait aur Sahaba ki Azmat Qabr me pesh aane wale halaat Qayamat ki nishaaniya Bando ke haq ilm-e-deen ki fazilat Quran Sharif ki azmat-o-fazilat Taalim-e-Quran ki fazilat Ilm-e-Gaib-e-Mustafa ﷺ Hayaat-e-Ambiya Ekhtiyar-e-Mustafa ﷺ Wasila Bid'at Isaal-e-Sawab Murde Bolte Sunte Hain Gustakhon ki pahchan Namaz ki fazilat Namaz chhorne ki muzammat Sunnat aur Nafil namazon ki ginti aur unki fazilat Rafa-e-Yadain Imaam ke pichhe tilawat Namaz-e-Taraweeh ki fazilat aur uski rik'aten Namaz-e-Vitr Do Namazo ko ek saath jama kar ke padhna Namaz-e-Janaza me Salam ek taraf ya dono taraf? Mukammal Namaz Hadees ki raushani me Mard aur aurat ki namaz me farq Namaz ke baad dua Ramzan Aur Roze Wagairah ki fazilat Roza na rakhne ka wabaal Haj aur Umrah ki fazilat Haj na karne ki muzammat



Dawat-E-Quran